Avatar billede br89 Praktikant
07. marts 2013 - 21:24 Der er 1 løsning

Valg af tablet

Hejsa
Jeg overvejer at bruge nogle af mine skattepenge på en tablet, men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge..
Jeg har været lidt inde og kigge på nogle forskellige, har bl.a. kigget på Samsung Galaxy Tab 2, Asus Transformer Pad, iPad og har også haft lidt kig på Kindle Fire..
Men er meget i tvivl, om det skal være en af de nævnte - eller en hel anden, så håber I kan hjælpe mig lidt på vej..

Den skal bruges til at tjekke mail og andre småting som man ikke gider tænde den bærbare for, spille små spil, se film og serier, læse e-bøger og meget gerne have en god batterilevetid..
Avatar billede br89 Praktikant
22. marts 2013 - 07:44 #1
.