08. marts 2013 - 21:28Der er
8 kommentarer og 1 løsning
Office 2013 virker ikke - eller rettere den lukker ned hver gang den åbnes
Jeg har netop installeret MS Office 365 Business Small som prøveversion.
Hver gang jeg forsøger at åbne et af programmerne (alle programmer er afprøvet) så starter den fint op og f.eks. i word kan jeg vælge mellem alle de gamle dokumenter eller oprette noget nyt.
Uanset hvad jeg vælger får jeg fejlmeddelelsen: Microsoft Word er holdt op med at fungere. (eller Excel eller hvad jeg nu har åbnet).
Jeg har prøvet at afinstallere det hele efter Microsofts hjemmesides anvisninger og installeret det hele igen - både med og uden Norton slået til -men lige lidt hjælper det.
Jeg bruger WIN 7 Home og alt er opdateret. :)
Nogle kloge hoveder der har et bud på hvad jeg skal gøre for at få det til at virke??
Har lige prøvet igen - og kan finde denne log-meddelelse:
Navn på program med fejl: WINWORD.EXE, version: 15.0.4454.1000, tidsstempel: 0x509a3af5 Navn på modul med fejl: unknown, version: 0.0.0.0, tidsstempel: 0x00000000 Undtagelseskode: 0xc0000005 Forskydning med fejl 0x0035d5b0 Proces-id 0x1900 Programmets starttidspunkt 0x01ce1c46cbbcbea9 Programsti: C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\WINWORD.EXE Modulsti: unknown Rapport-id: 0d8c8de4-883a-11e2-bb25-bc5ff44417a2
Mig siger det ikke noget. Men måske kloge hoveder kan blive klogere? :o)
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Office & Kontorpakker kategorien