Avatar billede Skaugir Nybegynder
10. marts 2013 - 17:55 Der er 6 kommentarer

USB.HDD-optagelse på Sony Bravia-tv

Hej

Nogle med erfaring med USB-optagelse af tv-programmer på Sony Bravia?

Jeg har et Sony Bravia med mulighed for USB HDD-optagelse, og det vil jeg benytte mig af. Jeg kan dog ikke bruge min eksterne harddisk, da den i så fald skal slettes og registreres til tv'et. Jeg overvejer derfor at købe et 32 GB USB-stik til formålet.

En ulempe er dog, at når man har registreret det til sit tv kan man ikke overføre optagelserne til sin pc.

Men hvor lang tid vil f.eks. en halv times optagelse fylde i GB? Regner ikke med at skulle optage meget, men vil gerne sikre mig at jeg køber et USB-stik af passende størrelse.
10. marts 2013 - 18:10 #1
PS: Den enhed du sætter til vil sansynligvis blive 'formateret' i et "NON"-Windows format - så vil ikke umddelbart kunne bruges i en M$ PC med et samme ...
Avatar billede Skaugir Nybegynder
10. marts 2013 - 19:24 #2
Hmm, mangler du at skrive noget? Jeg ser kun din PS-kommentar.
11. marts 2013 - 09:22 #3
(Det var også bare en bemærkning...)
Avatar billede Bodillen Nybegynder
11. marts 2013 - 10:26 #4
Du kan nok vælge forskellige kvaliteter at optage i. Min Sony HDD-optager bruger i standard kvalitet ca 2GB pr time.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. marts 2013 - 15:18 #5
Er der ikke noget om nogen tv ikke kan li usb-stick, kun HDD.

Min HDD-optager svinger en del alt efter om der sendes HD eller ej, sendes der HD så bruger den små 4 GB pr. time.
Avatar billede Ivan Larsen Praktikant
06. januar 2018 - 10:15 #6
32 GB usb-stik er ikke nok. Tv-et kræver 32 GB, men noget bliver brugt til styring, så der er kun 29,5 GB på stikket