Avatar billede jr40 Nybegynder
10. marts 2013 - 20:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

User management system m. email feature og statestik.

Hej alle sammen,

Nu har jeg "forgæves" søgt efter et ganske simpelt user management system som skal kunne flg:

Front end:
*Mulighed for bruger oprettelse m. div. valgte felter som skal udfyldes.
*Automatisk send email to admin, hvergang en ny er registeret

Back end:
*Komplet oversigt over tilmeldte
*Mulighed for at søge fra dato til dato, og få listet medlemmer der har været online siden der.
*Mulighed for at krydse af ved hvert medlem, om de har betalt kontigent.
*Mulighed for at oprette en note til hvert medlem
*Mulighed for template emails, hvor man kan ved få muse click, kan sende en template mail til en eller flere på en gang.

Det er simpelthen, fordi jeg skal bruge et bruger system, hvor jeg manuelt kan skrive mine medlemmer ind som jeg har i min forening, og kunne registere når de har betalt det årlig medlemsskab samt kunne søge lidt forskelligt statestik..

Har forgæves søgt på hotscripts uden noget resultat som jeg syntes at kunne bruge..

Er der nogle der kender sådanne et simpelt system eller ved hvor jeg evt. kan købe et færdig lavet et som matcher nogenlunde ovenstående.

Håber i har tid til at læse mit spørgsmål igennem, det jeg virkelig søger et system ala ovenstående.

Ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede detziaw Nybegynder
10. marts 2013 - 22:46 #1
1. Hvilke "div. valgte felter" skal du bruge fra brugeren?
2. Hvilke felter skal oversigten over tilmeldte vise?
3. Hvad vil du gerne have dine kolonner til at hedde i mysql? (hvilket jeg går ud fra du vil bruge) - Opstil gerne en komplet databasestruktur hvis muligt.

Mvh.

Martin
Avatar billede jr40 Nybegynder
11. marts 2013 - 09:09 #2
Detziaw:

Jeg har lavet et word dokument med de ønskede ting og funktioner og prøvet at beskrive dem så godt som muligt:

Og jo, en mysql database havde jeg også selv i tankerne.

Se:
http://www.macpack.dk/kontigent.system.2013.andre.docx
Avatar billede jr40 Nybegynder
22. april 2013 - 09:55 #3
Hmm tror jeg lukker, da jeg ingen hjælp fik desværre.