Avatar billede rnadal Novice
11. marts 2013 - 19:11 Der er 3 kommentarer

Facebook thumbnails

Hej

Jeg er rendt ind i problemer med Facebook. Førhen når jeg indsatte et link i en statusopdatering kom der et miniaturebillede frem. Pludselig er dette ændret, og der kommer ikke længere et billede frem, når jeg indsætter links. Har prøvet at teste med gamle links, hvor billedet tidligere virkede, men af en eller anden årsag virker det ikke længere.

Jeg har søgt internettet tyndt og prøvet at nulstille cachen ved at bruge Facebooks Debug Tool, men dette virker heller ikke. http://developers.facebook.com/tools/debug

Har indsat meta tags i html, og billedet er over 200x200 som anbefalet.

Bruger desuden Wordpress.

Håber I kan hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2013 - 06:28 #1
den gør det som den har lyst.  af og til hver gang, nogle gange slet ikke.
men ja, rens cachen..
Avatar billede rnadal Novice
12. marts 2013 - 15:02 #2
Har prøvet at slette cachen gennem Debug værktøjet, men virker ikke!
Avatar billede rnadal Novice
14. marts 2013 - 11:27 #3
Det virker stadig ikke. Har virkelig brug for jeres hjælp!