Avatar billede bmk1971 Juniormester
12. marts 2013 - 11:26 Der er 5 kommentarer

Windows 8 apps til Nas.

Hej. Jeg har en windows 8 computer. Her er en af apps billeder. Det er meget fint men indtil videre er den ubrugelig for os da jeg ikke kan få den til at vise alle billeder på min NAS. Min Nas er en NSA 210. Jeg kan selvfølgelig kopierer alle billeder over på HD men det synes jeg er en dårlig ide. Kan man ikke få Appen til at vise de billeder som er på NAS.
Avatar billede magic-mouse Novice
12. marts 2013 - 13:03 #1
Har du mountet NAS'en som et netværksdrev på din computer ?
Avatar billede bmk1971 Juniormester
12. marts 2013 - 13:33 #2
ja. det har jeg. og jeg kan også se alle billeder med en stifinder.
Avatar billede magic-mouse Novice
12. marts 2013 - 13:35 #3
Hvilket program bruger du til at kigge på billeder med ?
Avatar billede bmk1971 Juniormester
12. marts 2013 - 14:12 #4
Der er en billederapp som er en standard app til windows 8. Det er den der er fejl i. Her kan man kun add Biblioteket billeder, skydrive, facebook, flickr og enheder (som er kamera) under indstillinger.
Avatar billede magic-mouse Novice
12. marts 2013 - 14:18 #5
Ok. må desværre give op her så ... kan ikke så meget om windows 8 apper og har ikke selv en win8 maskine inden for hånds rækkevide jeg kan prøve med. Beklager.