Avatar billede ngr Praktikant
13. marts 2013 - 20:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køre maskinen tilbage

Kan ikke huske, hvad det hedder, når man kører maskinen "baglæns" til den tilstand, den var i på en bestemt dato.
Jeg har lige installeret et program, og det har jeg så åbenbart alligevel ikke, for jeg kan ikke finde det nogen steder, men der ligger en masse filer rundt omkring.
Så nu vil jeg gerne køre maskinen baglæns til tilstanden for 2 timer siden - men hvordan gør jeg det?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2013 - 20:05 #1
Du skriver systemgendannelse i søgefeltet, og der skulle du få muligheden
13. marts 2013 - 20:27 #2
... forudsat er der ER (automatisk) er oprettet et  SYSTEMGENDANNELSESPUNKT indenfor de sidste 2 timer ... Bliver typisk (automatisk) oprettet ved/før

* WindowsUpdate
* Program instalation
* Program afinstalation
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2013 - 20:33 #3
Lige  præsis.
Og som jeg husker det står der hvilket program som der er installeret eller fjernet.
Afinstallerer/installerer man meget kan der blive oprettet formange punkter på samme dag og så er man nødt til at gå lidt længere tilbage.
Avatar billede deadman Nybegynder
13. marts 2013 - 20:35 #4
rstrui i søgefelt.
Wupti.
Avatar billede ngr Praktikant
13. marts 2013 - 20:43 #5
#1: Får jeg et svar til points
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2013 - 21:23 #6
ping