Avatar billede lockmedown Nybegynder
17. marts 2013 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Apple Tv går i sort i perioder?

Hej alle
Jeg har for et par måneder siden anskaffet mig nyt tv, og et apple tv. Det har fungeret fint, men nogle gange når jeg bruger mit apple tv, så går systemet i apple tv i sort skærm i ca. 5 sec og vender derefter tilbage til normal... Der er ret irriterende når man sidder og hører god musik, eller en spændene film.....

jeg ved ikke hvad det skulle være, har prøvet at tjekke forumet på Apples hjemmeside, men uden held..

håber i kan hjælpe mig, og finde en løsning!
Avatar billede lockmedown Nybegynder
18. marts 2013 - 16:48 #1
Slet ingen?
Avatar billede MacTek Nybegynder
26. marts 2013 - 01:09 #2
Det lyder som om din Apple TV går i sleep mode, det kan skyldes
1. System indstillinger.
2. kunne være fordi et eller andet trykker på select knappen, den stor knap i midten, når den bliver holdt ned i 5 sek. går systemet i sleep.

Løsning til 1 -  reset indstillinger , Settings > General > reset > Reset all settings.

Løsning til 2 - ekskludere remot fejl ved at ligge den i et andet rum umiddelbart lige efter en start af en film feks.

Held og lykke og håber at det hjælper.
Avatar billede lockmedown Nybegynder
24. juni 2013 - 01:08 #3
Tak skal du have!
Tror ikke det var fejlen her, men fik reset'et skidten, og nu ser det ud til at køre fint! tak herfra!