Avatar billede mikkel153 Nybegynder
18. marts 2013 - 20:43 Der er 7 kommentarer

Hjælp til styresystem

Jeg har lige købt en ny pc uden windows. Så ville høre om denne pakke kan bruges som installation af windows http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=351258&type=0
Avatar billede haverslev Novice
18. marts 2013 - 20:54 #1
Det er IKKE et Windows 7 Styresystem, det er blot en DVD med nogle nyttige windows programmer
Avatar billede haverslev Novice
18. marts 2013 - 20:57 #2
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. marts 2013 - 23:05 #3
#1
Haverslev>> linket (http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=351258&type=0)leder faktisk frem til en installationesdvd med Windows 8 i OEM cersion med licens.
Men dit indlæg #2 er korrekt. Før der købes styresystem til maskinen, så skal Mikkel kontrolere, at maskinen er kompatibel med Windows 8, eller Windows 7.
/ptj_11
Avatar billede haverslev Novice
19. marts 2013 - 07:30 #4
Nej, linket er til Microsoft Windows 7 Value Pack licens og em OEM DVD med programmerne. Altså du skal FØRST have et installeret et W7 OS for at kunne bruge dette.
Og hvor får du lige en W8 OEM for 49 kr.??
Avatar billede mikkel153 Nybegynder
19. marts 2013 - 10:32 #5
Der kan både installeres windows 7-8 men skal bruge windows 7 da det er til gaming
Avatar billede haverslev Novice
19. marts 2013 - 10:48 #6
Så er denne fin nok, blot du sikre dig at der er de nødvendige W7 drivere til rådighed også.

http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=50720&type=0
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. marts 2013 - 13:12 #7
#3 >> Haverslev
Ret specielt.
I går, da jeg lagde indlægget, da ledte linket, som  jeg skrev, ind til OEM Win8 DVD:
I dag leder det ind til det du skriver.
Besynderligt.
/ptj_:11