Avatar billede Hardstyle999 Nybegynder
18. marts 2013 - 21:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp har fået ukash virus

Jeg har lige fået ukash virus på min computer ;( og når jeg prøver at starte den i safe mode med nætværk så genstarter den bar :( har hentet malwarebytes til en USB pind men hved ikke hvad jeg skal gøre når den bar genstarter.... Undskylder for evt stavefejl
Avatar billede por1 Seniormester
18. marts 2013 - 21:56 #1
Avatar billede Hardstyle999 Nybegynder
19. marts 2013 - 00:28 #2
Den vil også ha mig til at gå i safe mode med netværk men når jeg gør det genstarter computeren
Avatar billede por1 Seniormester
19. marts 2013 - 01:01 #3
Avatar billede andera Novice
19. marts 2013 - 01:32 #4
Download gratis Malwarebytes Anti-Malware
den fikser det :-)
Avatar billede f-arn Guru
19. marts 2013 - 07:29 #5
@andera

Hvis du læser spørgsmålet, står der tydeligt at den er hentet ned på en USB nøgle.

@Hardstyle999

Hvilken Windows bruger du ?
Avatar billede jonassommer Nybegynder
19. marts 2013 - 09:41 #6
Windows 7 vil jeg tro - har selv samme problem!
Avatar billede f-arn Guru
19. marts 2013 - 10:10 #7
@jonassommer

Jeg har set den på alle versioner af Windows, men vil du godt oprette dit eget spørgsmål !!!!
19. marts 2013 - 11:17 #8
Velkommen til E. ...

Velkommen i [Ukash virus] klubben...

Fejlsikker tilstand - Systemgendannelse !!!
Som her ->
www.eksperten.dk/spm/970326#reply_7990002

---
Avatar billede Hardstyle999 Nybegynder
19. marts 2013 - 18:43 #9
Jeg bruger Windows 7 og det er en 64 bit
Avatar billede f-arn Guru
19. marts 2013 - 18:58 #10
Til 64 bit Windows, hent Farbar Recovery Scan Tool x64 og gem den på en USB nøgle.

Sæt USB nøglen i den inficerede PC.

Start PCen op med "Advanced Boot Options" (Tryk F8 flere gange under opstart)
Vælg "Repair Your Computer"
Vælg sprog.
Vælg Bruger konto.

Så skal du vælge Kommando Prompt.

Der skriver du notepad, og trykker <Enter>

Vælg Fil menu -> Åbn og vælg "Computer". Find drevbogstavet til din USB nøgle. Luk Notesblok.

Ved Kommando prompten skriver du e:\frst64

Erstat e med det rigtige bogstav.

Når Farbar Recovery Scan Tool er startet, klikker du på Scan.

Den laver FRST.txt på USB nøglen. Kopier den herind i dit næste indlæg.
Avatar billede Liquidblackwolf Nybegynder
19. marts 2013 - 20:04 #11
Okay. har fået denne ukash ting ting også... og har prøvet det windows defender usb keu (kunne få det til at virke) og har også prøvet at få maskinen til at køre i komandopromt. Men uden held. og er somregl okay til det her pc halløj. men det her er mig over... er der nogen i Hillerød eller omegn der har tid og lyst til at eventuelt at svinge forbi og se på skidet? eller måske os komme til jer hvis der ikke er for langt. på forhånd tak. Peter Olsem. evt. mobil 28569585
Avatar billede sullep Nybegynder
20. marts 2013 - 09:20 #12
@Liquidblackwolf

Opret din egen tråd og skriv hvilken Windows version du kører med.