Avatar billede bais Juniormester
21. marts 2013 - 11:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til Bluetooth

Hej jeg har en Asus X53S i 7 processor MED WINDOWS 7 HOME PREMIUM 64 BIT.

Der har jeg nu lagt en Samsung ssd 840 pro i og den køre fantastisk.

Men jeg kan ikke få min Bluetooth til og virke.

hvis jeg går i enhedshåndtering er der en gul makering ved Generic Bluetooth adapter .

Da jeg havde min gamle harddisk i der var jeg inde og kigge i systemenheder i enhedshåntering og der stod der Atheros Bluetooth Bus Atheros 6.17.624.302 version 1.0.0 , men jeg ved ikke hvor jeg skal finde driveren, det står ikke under Asus og model x53s.

Og under wwww.Atheros.cz ,ved jeg ikke om det er en af dem , jeg synes der står til Dell maskiner ?

Det er det eneste jeg mangler , så det ville være meget taknemlig ,hvis der er en der kan knække den ?

Mvh Jan

Avatar billede Blandy Praktikant
21. marts 2013 - 11:47 #1
Avatar billede bais Juniormester
21. marts 2013 - 12:04 #2
nej det gør den ikke ,da ikke hvis det er en Atheros Bluetooth adapter , det står jo intel og Azurewave og det kan jeg da ikke få til at passe min model er Asus x53Sm sx023v  så står der godt nok også k53sm.

Men Azurewave og intel ,det kan da ikke være en af dem ?

Mvh Jan
Avatar billede poko1 Ekspert
21. marts 2013 - 12:29 #3
Avatar billede poko1 Ekspert
21. marts 2013 - 12:32 #4
Avatar billede bais Juniormester
21. marts 2013 - 12:32 #5
jeg har selv løst det fandt denne side ved Asus og brugte version 7.4.0.160 http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=Bluetooth&p=3&s=111    så det køre nu , men tak for hjælpen.

Mvh Jan
Avatar billede bais Juniormester
21. marts 2013 - 13:02 #6
jeg vil nu gerne give pointælpen tak for hj som så lægger i lige nogle svar

Mvh Jan
Avatar billede bais Juniormester
21. marts 2013 - 13:04 #7
jeg vil nu gerne give point så ligger i lige nogle svar

Mvh Jan
Avatar billede poko1 Ekspert
24. marts 2013 - 11:16 #8
(?)