Avatar billede PoWeD Praktikant
25. marts 2013 - 19:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pc Cd-rom hjælp

Nu har jeg så købt min 250 GB SSD harddisk.
Problemet er at jeg skal putte en cd ind i computeren så at jeg kan installere den nye harddisk. Jeg kan ikke logge ind på selve computeren og der står når jeg tænder den at jeg skal indsætte den cd jeg har fået med i købet men hvordan åbner jeh cd-rom boksen uden at logge ind på comptuteren? Måske inde i boot device?

Tak på forhånd.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
25. marts 2013 - 19:34 #1
Normalt på den lille knap der sidder i fronten af drevet.
Avatar billede PoWeD Praktikant
25. marts 2013 - 20:49 #2
Tak nu har jeg fundet ud af det...
Jeg har en 24 tommer samsung fladskærm men når jeg tænder computeren fylder den ikke hele skærmen  jeg har været inde i opløsning men der er kun op til 1280 x 1024 og jeg pleger at bruge 1920 x 1280
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede PoWeD Praktikant
25. marts 2013 - 21:05 #3
Jeg har åbenbart ikke installeret nogle driver eller nogle programmer så det er derfor
Avatar billede NielsErikK Juniormester
28. marts 2013 - 09:00 #4
Jeps ind med drivere.
Når du har fået pcen på nettet, så kør dette program til at efterse dine drivere.
Hvis du bruger kun CDen, så vil der garanteret være mange som er outdated.
https://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php

Du får her et svar til pointgivning, da vi jo har afklaret hvordan du fik åbnet dit drev.  :-)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo