Avatar billede mrs Nybegynder
26. marts 2013 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vækning fra dvale: altid vælg delete restoration data and proceed to system boot

Er der noget sted, hvor man kan sætte et standard valg ved vækning fra dvale?

Ved opstart melder min mediacenter fra tid til anden fejl når den starter fra dvale.
Jeg vil gerne have at den altid vælger "delete restoration data and proceed to system boot" og så bare booter igen uden at jeg skal trykke enter på et tastatur.

/mrs
Avatar billede claes57 Ekspert
26. marts 2013 - 14:02 #1
hvorfor så bruge dvale?
Der er sikkert et script på nettet, så du kan lukke maskinen helt ned efter x minutter. Og hvis den har 'wake on usb' så kan du bare dappe på mellemrumstasten, og maskinen booter op.
Avatar billede mrs Nybegynder
22. september 2013 - 20:26 #2
Måtte overgive mig til Windows og begynde at bruge standby i stedet.