Avatar billede mason Nybegynder
26. marts 2013 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skabelonprogram til visitkort

Hej Eksperter

Jeg designer normalt forskellige visitkort i Adobe InDesign, og genererer manuelt den tryklare PDF herfra.

Ja skal nu bruge en løsning hvor jeg lægger designet ind i en skabelon, og så kan andre (som ikke har InDesign eller andre grafiske programmer) indtaste tekst på visitkortet, i nogle editerbare felter, som jeg har bestemt på forhånd.
Og herfter selv lave PDF'e, som de kan sende til trykkeriet.

Er der nogen der kender programmer til dette, elelr andre løsninger?

God påske til jer alle!
Mvh Mason
Avatar billede martens Guru
26. marts 2013 - 14:09 #1
Jeg lavede for længe siden en Access Frontend, der havde en form til input og lidt kode til at lave output til en TXT, der kunne importeres i InDesign ( og andre programmer )

XML er også helt genialt ! ( måske endda MEGET bedre med styles etc )

men jeg er ved at tro, du skal over i noget webbaseret halløj ;o)
Avatar billede mason Nybegynder
04. april 2013 - 10:19 #2
Jeg har fundet en løsning. Lægger du "svar", så giver jeg point :-)
Avatar billede martens Guru
04. april 2013 - 13:17 #3
Godt du har fundet en løsning, men mit input var skam ganske brugbart ;o)