Avatar billede Mallen32 Nybegynder
27. marts 2013 - 19:39 Der er 2 kommentarer

Windows 8 Pro Dansk

Hej Eksperten.

Jeg leder efter en billig version af windows 8 pro og har fundet følgende hjemmeside:
http://www.onlinekeystore.com/Windows-8-Pro-CD-KEY-Direct-Download.html

Det ser ikke ud til at det er muligt at købe den i en dansk version men er det muligt at skifte sprog når windows er installeret?? jeg har en dansk installations disk er det muligt at installere med en engelsk licens key
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2013 - 20:11 #1
Du lukker jo ikke dine spørgsmål, og så mister man lysten til hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. marts 2013 - 20:14 #2
du kunne have fået den til det halve for 2 mdr siden...