Avatar billede Kenneth31 Nybegynder
30. marts 2013 - 10:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design/layout i Word 2010 - grafiske "bjælker" i marginerne

Hej eksperter

Jeg har forgæves ledt efter funktionen til at lave en rapport som denne, hvor der er lodrette, "bjælker" i hhv. venstre og højre margin, og hvor der er indsat sidenummer samt "Felttekst" (kapitel overskrift) i den højre bjælke.

http://gupl.dk/694276/

Jeg føler mig rimelig overbevist om at tilsvarende er at finde i en skabelon fra Microsoft(?), men jeg ved ikke fra hvilket sted i ribbon jeg skal søge efter tilsvarende.
Alternativt hvordan jeg grafisk laver tilsvarende.

På forhånd tak!

Kenneth

Jeg bruger Word 2010 (engelsk sproget)
Avatar billede supertekst Ekspert
30. marts 2013 - 11:02 #1
Det kunne være tekstbokse i venstre og højre margin
Avatar billede hcma Novice
30. marts 2013 - 12:13 #2
det er som supertekst skriver: tekstbokse som margentekst.
Wordf 2010:
Åbn word --> dobbeltklik i sidehovedet --> Indsæt --> Tekstboks --> vælg en "Margentekst"
Avatar billede Kenneth31 Nybegynder
15. april 2013 - 20:43 #3
Tak til jer begge.

Jeg ku' ikke få tekstboksen til både at være i sidefoden samt op over sidefoden.

Men jeg fik i stedet adgang til selve den skabelon, som jeg forsøgte at kopiere.

Igen tak - send venligst et svar
Avatar billede hcma Novice
15. april 2013 - 21:09 #4
ingen point til mig.
Avatar billede supertekst Ekspert
15. april 2013 - 23:14 #5
Selv tak -