Avatar billede athena Nybegynder
31. marts 2013 - 00:13 Der er 1 kommentar

CS5, CS6 Kursusér

Jeg har efterspurgt (også herinde) om en ''1-to-1 tutor'' for at lære CS5, nu CS6 programmerne (bare PS, ID, og Illustrator.) Kommer fra Illu 9, PS 9 og QuarkExpress / need to be updated.

Utroligt at der ikke er en derude, der vil tjene lidt ekstra med en one-to-one tutoring course. Jeg er jo ikke nybegynder, så der er ikke rigtigt et kursus derude til mine behov.
Avatar billede athena Nybegynder
06. september 2013 - 10:14 #1
Er der virkelig ingen derude (en grafiker, designer, reklame mand/kvinde) der vil tjene et par extra kr for at give en 1-to-1 tutor/kurser - eller en der kan forslaa hvad man saa gører, naar jeg mangler at lærer nogen tools i baade ID/Illustrator og PS. Kender the genereal, men der er sket meget siden jeg arbejdet med Quark 9 og Illu - PS 9.