Avatar billede j-roar-h Nybegynder
31. marts 2013 - 12:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Responsive nyhedsbrev på smartphones

Hej,

Jeg har lavet et responsive nyhedsbrev, men jeg har et problem med at få det vist 100 % korrekt på smartphones.

Min header og footer går ikke helt til kanten, og den 3. nyhed vises ikke som de andre. Det hele virker perfekt på desktop og tablets. Problemet er kun på smartphones.

Er det nogen der kan hjælpe?

Det er dette nyhedsbrev det drejer sig om: http://ringstedtennisklub.dk/RTKWEB_NY/Nyhedsbrev_ny/newsletter.html
Avatar billede olebole Juniormester
31. marts 2013 - 16:59 #1
<ole>

Begynd med en validering her

/mvh
</bole>
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
01. april 2013 - 20:02 #2
Jeg har nu rettet det hele så der ikke er nogle fejl.

Men det rettede ikke op på mit problem. Tværtimod.

Jeg har nu endnu flere issues på min iPhone hvor det vises helt i skoven. På min android vises det på samme måde som før, hvor det ikke virkede heller og på min iPad og min andorid tablet samt desktop (Mac - Chrome) vises det korrekt.

Håber der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede olebole Juniormester
01. april 2013 - 22:01 #3
Hvilken browser viser siden korrekt på en PC? Hos mig viser de den ret forskelligt
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
02. april 2013 - 10:26 #4
Jeg har ikke nogen pc, så der har jeg ikke testet det. Men på Mac har jeg testet i Chrome, Safari, Firefox og en gammel version af Opera. Og her vises den alle steder på samme måde. Og vises fint.
Avatar billede olebole Juniormester
02. april 2013 - 12:26 #5
Hvordan ser det ud, når det vises fint?
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
02. april 2013 - 13:18 #6
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
04. april 2013 - 10:36 #7
Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
10. april 2013 - 14:17 #8
Prøver at oprette igen.