Avatar billede Appolinis Nybegynder
01. april 2013 - 00:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Log-in skærm efter pauseskærm

Hej!

Min pc går på pauseskærm når den stået noget tid, og så når jeg vækker den igen, bliver jeg bedt om at taste min adgangskode ind. Jeg kan godt min kode, men det er unødvendigt at den beder om den, da jeg bor alene, og derudover tager det lidt tid at taste koden ind. Jeg har slået Log-in skærmen fra når jeg starter computeren, men jeg kan ikke finde ud af det efter pause skærmen.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Tak på forhånd
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. april 2013 - 01:34 #1
Her er lidt om det, hvis du i punkt 2 ændre din indstilling er det vist klaret.
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/use-your-windows-password-for-your-screen-saver-password
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2013 - 01:38 #2
Hej Appolinis:-)for at vi kan hjælpe dig her på eksperten.dk bliver vi nødt til at vide lidt mere om din computer altså---> styresystem ----> udgave _----> bit version hilsen Rasmus :.-)

det gør den på alle hvad er det det du vil ????

prøv og kikket her Kontrolpanel\Brugerkonti og Familiesikkerhed\Brugerkonti\Skift din adgangskode

eller Kontrolpanel\Brugerkonti og Familiesikkerhed\Brugerkonti\Fjern adgangskoden
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. april 2013 - 01:39 #3
Jeg har lige kontrolleret, jeg har i Win7 samme mulighed for at sætte/fjerne hak således der er/ikke er kode.
(under pauseskærm)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. april 2013 - 01:43 #4
Du får her et svar til uddeling af point, da jeg har besvaret dit spørgsmål oppe i #1 og kontrolleret svaret også passer til win7 i #3.

http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2013 - 02:01 #5
også her  fra :)
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2013 - 02:02 #6
også her fra
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2013 - 02:02 #7
ved ikke hvorfor det har lavet 2