Avatar billede Kralley Praktikant
03. april 2013 - 18:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

League Of Legends FPS laggs.

Min computer har ALTID kunne køre med en okay fps på lol 50-60, men i nogen games, der får jeg utrollige lagg spikes så falder min FPS helt ned til 10. Det er virkelig irreterende, når man virkelig har lyst til at spille. Nogen der kender noget til problemet? (Jeg husker altid at lukke baggrund pogrammer)
Tak på forhånd.
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
03. april 2013 - 20:27 #1
jeg kender ikke så meget til emnet, eller til din computer. Men jeg vil tro at din computer bare ikke er kraftig nok til mere krævende spil. nu ved jeg ikke hvad du spiller :)
Avatar billede MRkebabber Nybegynder
04. april 2013 - 12:51 #2
hej, vil bare lige sige som 1# sagde, det er svært og hjælpe uden dine specs, men råder dig til at checke deres forum, da det lyder som et problem med selve spillet og ikke din computer:-)
Avatar billede Kralley Praktikant
06. april 2013 - 14:39 #3
Altså for 2 uger siden kunne den sagtens køre spillet, men efter den seneste opdatering på spillet har der været lidt problemer (det er en acer aspire 5551) har intet skiftet ud på den :-)
Avatar billede MRkebabber Nybegynder
08. april 2013 - 11:09 #4
ked af det men der er ingeng løsning på det, mig og mit team i lol, har også disse "lags pikes på 20 fps" osv.