05. april 2013 - 15:07 Der er 1 løsning

MAC netværksproblem LAN

I et hjemmenetværk har vi både PC og MAC. det er koblet til TDC hometrio.
Pludselig vil macbook pro (OS10.8.3) ikke lave backup på time capsule og heller ikke snakke med printeren på netværket. det har fungeret i flere år. så vidt vides ikke ændret system instillinger.

MACén går fint på nettet, jeg skriver derfra nu, men altså ikke printe eller lave backup.
den kan ikke "se" printeren!

har nogen et forslag??

mvh
Erik
05. juli 2013 - 07:50 #1
lukker