Avatar billede kurth Nybegynder
05. april 2013 - 18:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RemoteApp Server 2012 + SBS 2011

Jeg har et problem med at tilgå applikationer på en 2012 terminalserver udefra.
Der er ingen problemer når jeg tilgår dem fra Small Business serveren.
Jeg har forsøgt at lave links til dem fra Companyweb, men uden større held.
Jeg har en mistanke om at det er certifikaterne der ikke kan bruges. Det er self-assigned certifikater.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. april 2013 - 19:42 #1
Hej.

  Jeg tror nu godt du kan strege dine certifikater fra listen over mistænkte. At det er selfsigned vil "kun" give en advarsel, når du forsøger at tilgå det webinterface, der benytter certifikatet til SSL'en. Den vil advare dig om, at certifikatet ikke er udstedt af en certifikatudsteder, der ikke er tillid til - det er det hele.

De bedste hilsner
Avatar billede kurth Nybegynder
30. august 2013 - 09:07 #2
lukker