Avatar billede AH83 Nybegynder
08. april 2013 - 09:54 Der er 5 kommentarer

Hjælp: Beskeder/SMS'er er væk/bliver slettet automatisk på iPhone 4

Helfe bitte!!!!

Beskederne bliver automatisk slettet på iPhone 4...
Nogle gange kan man se beskeder tilbage 2 uger og andre gange kan den kun vise gamle beskeder tilbage 1 uge, ellers er alle de resterende sms'er (inde under én person)væk. Dvs. det er forskelligt hvilke personer det sker ved, det er ikke alle personerne i indbakken det sker ved. Og det er heller ikke samme tid, at problemet sker.

Ex. i dag kunne jeg pludselig kun se beskeder fra min bror tilbage til i går, dvs. at beskeder fra ham fra mere end 1 dag siden er alt væk. For en uge siden skete det ved en veninde med hendes beskeder.

Er der nogen som kan hjælpe?????
Avatar billede Skifter24 Praktikant
08. april 2013 - 11:55 #1
har du prøvet at gendanne den ved hjælp af itunes?
Avatar billede AH83 Nybegynder
08. april 2013 - 12:18 #2
Det har jeg ikke gjort endnu.
Håbede at der var en anden løsning inden jeg evt. blev nødt til at gøre det :)
Avatar billede Skifter24 Praktikant
08. april 2013 - 12:38 #3
hvis det er fordi du er bange for at miste oplysninger, så kan du kører en backup a din tlf før du går igang.
Du kan også logge ind på www.icloud.com Med dit apple ID.
Det giver dig adgang til tlf bog osv via pc. Så du kan gemme filerne manuelt.
God fornøjelse...
Avatar billede AH83 Nybegynder
08. april 2013 - 12:53 #4
Tak tak, jeg prøver det :)
22. januar 2019 - 22:07 #5
hej

jeg har samme problem. blev dit løst?