Avatar billede rusticolus Nybegynder
09. april 2013 - 13:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tale til tekst program søges

Har I nogen erfaringer med et tale til tekst program der kan skrive på dansk?

Programmet skal være gratis eller meget billigt da jeg kun skal bruge det en enkelt gang (ca. 60 min. tale)

Jeg kører xp. Alternativ til en ipad.

Jeg har hørt at der er lavet noget til itunes, men kan den køre på en computer (ikke imac)?

Vh
Avatar billede Blueeyez Mester
09. april 2013 - 13:31 #1
Avatar billede Blueeyez Mester
09. april 2013 - 13:34 #2
Hvis du søger efter "dragon dictation" så kommer der os en del..
Avatar billede rusticolus Nybegynder
10. april 2013 - 16:36 #3
Tak for hjælpen. Sender du et svar?
Vh
Avatar billede Blueeyez Mester
10. april 2013 - 16:50 #4
Får du her :-)