Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
09. april 2013 - 13:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søgning i Apples Mail program?

Hej Eksperter

Nu har jeg efterhånden haft min Macbook Pro længe, og kan stadig ikke forstå, hvorfor der ikke kommer noget som helst frem, hvis man søger på bestemte ord i Mail-programmet?? Altså simpelthen bare for hurtigt at finde frem til en bestemt mail. Jeg kan finde på at søge f.eks. "Viva", for at få mails frem med boligtilbud fra Viva Bolig. Men der kommer intet frem, selvom mine indbakke bugner af mails fra Viva Bolig.

Håber nogen kan hjælpe mig!
Avatar billede esbn Nybegynder
10. april 2013 - 01:08 #1
husk at definer hvor den skal søge: i afsender / modtager / hele mailen
Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
19. april 2013 - 13:04 #2
skiftede mailprogram