Avatar billede andersx Nybegynder
09. april 2013 - 21:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mobil

Hej eksperter!
Jeg har fået mig en samsung galaxy s2. Og den tabte jeg dsv på jorden. Nå, efter det prøvet jeg at tænde den igen og den viser bare helt sort skærm. De små ikoner neden under skærmen lyser, så jeg ved at det ikke er batteriet.
Jeg har hørt meget om samsung har lavet et eller andet så jeg kan få lavet den for 500kr, men jeg kan ikke finde ud af hvor det er henne.
Kan jeg lave det selv?
Hva koster det hvis det skal laves af en reparatør?
Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede Trez Seniormester
09. april 2013 - 22:22 #1
S2 er ikke dækket af skærmtilbudet, så det vil koste dig en lille sum penge (tror det er omkring 1800,-) for at få den fikset
Avatar billede andersx Nybegynder
09. april 2013 - 23:15 #2
DAMN!
er der ikke andre ting jeg kan gøre?
eksempel lave det selv?
Avatar billede Trez Seniormester
10. april 2013 - 07:27 #3
Det kræver en ny skærm og glas (mener de sælger det som samlet sæt), og det koster i omegnen af 1500-1800 at få det hjem som forhandler
Avatar billede finb Ekspert
10. april 2013 - 08:35 #4
Se hvilke andre nye mobiler kan du få for 1800 kr !
Avatar billede andersx Nybegynder
10. april 2013 - 13:30 #5
Okay, mage tak for svarende men jeg vælger at give pointene til trez!
Avatar billede kimwright Nybegynder
02. maj 2013 - 13:19 #6
ny skærm koster ca 500,- så skal du bare få en til at sætte den i (ville nok ikke selv gøre det, hvis du ikke har prøvet før) hvis du er villig til at sende den kan du nok få den lavet for under 1000,-