Avatar billede peachmelba Novice
10. april 2013 - 09:21 Der er 9 kommentarer

Hæjlp til CSS højde

Hej med jer.

Jeg er ikke særligt skrap til CSS, men jeg prøver så godt jeg kan, og forsøger at lære nyt, så meget som tiden tillader det.

Jeg sysler med siden: http://test.sidsteojeblik.dk som jeg laver i joomla.
Mit spørgsmål går på en ting NÅR man er logget ind på siden.
Du skal derfor logge ind med:
brugernavn: fodboldklubben
password: 1234

Efter du er logget ind, vil du se oppe ved login knappen, at den lille pil der er ud for brugernavnet, er dobbelt størrelse. Det er denne størrelse jeg gerne vil have ændret - men jeg ved ikke hvordan man gør.

Jeg har skrevet til firmaet hvor jeg har købt login modulet, og har fået at vide, at det er CSS kodet i templaten, så det skal jeg selv rette.

Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede Vixo Novice
10. april 2013 - 10:09 #1
Du skal vel bare tilføje "height" til din css kode.

.loginBtn rightBtn {
  height: 7px;
}

Håber det virker :-)
Avatar billede peachmelba Novice
10. april 2013 - 13:11 #2
Arrgh - jeg er en klump til CSS.
Har forsøgt, men det lykkes ikke for mig.
Kan du specificere hvor jeg skal indsætte dette ?
Avatar billede Vixo Novice
10. april 2013 - 13:16 #3
er det ikke en fil der slutter med .css ?
Eller mener du inde i selve filen? For så er det ligemeget hvorhenne , så kan du bare smide det nederst :-)
Avatar billede peachmelba Novice
10. april 2013 - 14:09 #4
Så har jeg lagt ind nederst i filen som hedder:
9d39b4a4139038e8fd96ed8d5089907d.css

Det er så vidt jeg kan se i firebug den fil det skal lægge i.

Undrer mig dog over, at filen ligger her på serveren:
modules/mod_improved_ajax_login/cache/213-langda-DK

Altså at det er et casche bibliotek.

Det virker desværre stadig ikke, :-(
Avatar billede Vixo Novice
10. april 2013 - 14:20 #5
Er der ikke nogen css fil i root?
Plejer vidst at være der at den ligger
Avatar billede peachmelba Novice
10. april 2013 - 14:39 #6
Der er ikke nogen CSS filer i roden.

Det som developper skriver er, at templatens CSS, overskriver deres CSS
Avatar billede olebole Juniormester
10. april 2013 - 15:21 #7
<ole>

Jeg forstår ikke rigtig spørgsmålet. Pilen er et billede, som vises i den størrelse, det nu engang har: 10x7 pixels

/mvh
</bole>
Avatar billede peachmelba Novice
10. april 2013 - 15:45 #8
Har fundet løsningen - Selv :-)))))

Jeg ved Olebole ikke samler point, så vil du Vixo ikke smide et svar som tak for din ihærdighed
Avatar billede olebole Juniormester
10. april 2013 - 16:06 #9
Hvad var løsningen?