Avatar billede Reker Nybegynder
13. april 2013 - 23:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om dette site?

Hvad kan gøres endnu bedre?
Avatar billede Reker Nybegynder
13. april 2013 - 23:35 #1
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
14. april 2013 - 00:11 #2
Synes det ser Nem og overskueligt ud. Hvilket er det vigtigste. Savner måske en lidt tydeligere måde at se hvad shoppen sælger. I starten troede jeg det var en shop som solgte festudstyr. Det var kun oppe i fanetoppen jeg kunne se der stod style din bil. Jeg synes animationerne giver siden et twist af det gode. Nu ved jge ikke hvem jeres målgruppe er, men måske brude i overveje at gøre brødteksten på forsiden en smule større. Ældre og svagtseende har måske svært ved at se hvad der står.

Håber det kunne hjælpe :)
Avatar billede keysersoze Guru
14. april 2013 - 01:08 #3
Hvilke ændringer er lavet siden http://www.eksperten.dk/spm/979607 ?
14. april 2013 - 16:30 #4
Noget der (som jeg ser det) har primær betydning for en hjemmeside er, om hjemmesidens målgruppe umiddelbart kan genkende sig selv når de åbner siden, kan se, at det her er noget for mig.  Hvis det tager mere end nogle få sekunder at finde ud af det, så har man allerede klikket videre.  Jeg har måttet søge rundt på siden for at finde ud af hvem målgruppen er og hvad din virksomheds idegrundlag er, hvad der er budskabet til målgruppen.  Jeg opdagede, at du har givet forsiden titlen 'Style din bil med LED pærer, LED bånd, ...'.  (Men det er ikke noget der umiddelbart falder i øjnene).  Så det der er fælles for dit vareudvalg synes at være, at det er ting til at style bilen.  Målgruppen må så være de der har bil og som ønsker at style den.  Er jeg på rette spor?  (Jeg har bil, men den bruger jeg kun til transport, jeg ville ikke finde på at style den, så jeg hører ikke til målgruppen.)  Så måtte jeg helt til bunden af siden og finde tabben 'Om os' og læse teksten for at finde ud af, hvad der synes at være firmaets ide-grundlag, grunden til at folk bedst kan købe hos jer.  Det synes at være, at i tilstræber en bedre varekundskab og varekvalitet og tilbyder personlig telefonisk rådgivning fra 1100 til 2300 alle ugens dage!  (Eller er det kun mandag til fredag?  Det bør fremgå klart.)

Men det bør alt sammen fremgå, 'skåret ud i pap' på det mest synlige sted på siden.  Drop ham med sækkevognen og de fem checkpunkter og skriv med stor font "Style din bil med LED pærer og bånd og lygtefolie."  (Eller noget i den henretning.)  Og så med et nummer mindre font "Vi tilbyder bedste kvalitet og indgående varekundskab og personlig telefonisk rådgivning 1100 til 2300 alle ugens dage!"

Levering, betaling, returret, o.s.v., får først betydning, når folk har forelsket sig i produkterne og vil til at købe.

Der ud over finder jeg hjemmesiden overskuelig, informativ, og attraktivt sat op.  Jeg har ikke afprøvet funktionerne for at foretage bestillinger.  Et par forbedringsforslag: (1)  Teksterne er skrevet meget småt, vanskeligt at læse for mig og sandsynligvis mange andre.  Større font, og gør det sort på hvidt, ikke gråt på hvidt.  (2) Mange af fotoerne af varerne er mørke og gnidrede og med store skygger.  Få taget nogle fotos med ordenlig belysning, så folk kan se hvad de køber.

I øvrigt, held og lykke med foretagenet.
Avatar billede Reker Nybegynder
17. april 2013 - 01:45 #5
Christian_Belgien Smid et svar.

Du er kommet med lige hvad jeg søger. Jeg vil snarest få forbedret siden! :)
17. april 2013 - 05:50 #6
Svar fra mig.