Avatar billede JonasBjerg Nybegynder
15. april 2013 - 20:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CSS menu undgå linjeskift

Menu CSS undgå linjeskift
Hej Eksperter.

Jeg er igang med at lave en menu (vandret) til en hjemmeside. Hele min html har jeg puttet i en container (width: 950px;) men jeg har problemer med min menu(#navbar). Jeg vil gerne at min menu lige præcis fylder 950px i ALLE browser. Her er min CSS for menuen. http://pastebin.com/ (...) og min html: http://pastebin.com/ (...)

Jeg ville utrolig gerne hvis en af jer kunne fortælle hvad jeg skal redigere for, at få den samme menu men bare så den er præcis 950px bred :)

På forhånd tak..

/Jonas
Avatar billede niklask Nybegynder
15. april 2013 - 22:14 #1
Linket virket ikke :)
Avatar billede olebole Juniormester
16. april 2013 - 14:25 #2
<ole>

Læg et link til siden, så vi kan se både HTML- og CSS-koden - og vi kan se, hvordan det renderes

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2013 - 21:38 #3
Det er godt nok ikke den store interesse, du evner at lægge for dagen ... hverken med din nedlagte profil eller din nuværende.

At få hjælp på Eksperten kræver et minimum af indsats, men ikke engang det synes du ikke at have overskud til. Der er næppe nogen, der fremover har lyst til at forkæle dig med gratis hjælp. Du må nok tilbage til Arto
Avatar billede JonasBjerg Nybegynder
30. april 2013 - 07:13 #4
@niklask som jeg skrev i en PM til dig, smid et svar og du får point for hurtig respons, tak! :)

@olebole håber da bestemt ikke du har brugt alt dit gode humør på denne tråd. Dette Arto du skriver om lyder utrolig spændende, har du et link?

Mvh
Jonas
Avatar billede niklask Nybegynder
30. april 2013 - 07:43 #5
Svar :)
Avatar billede olebole Juniormester
30. april 2013 - 14:06 #6
@Jonas: Ork nej, jeg har skam ikke brugt mit gode humør. Det kunne lyde, som om du overvurderer din egen betydning i middelsvær grad.

Du er såmænd ikke den første bruger, som har haft svært ved at få evnerne til at række til en hensigtsmæssig adfærd. Og du bliver desværre nok heller ikke den sidste