Avatar billede Sensity Nybegynder
15. april 2013 - 23:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HTML CSS Problem (Ved ikke helt hvordan det skal beskrives)

Hejse derude, jeg sidder Iøjeblikket og prøver lidt HTML CSS, men jeg er stødt ind I et problem med mit layout..

Som I kan se på billedet, begynder mit banner og footer "Repeatet" når jeg gør min browser større.
Samtidig vil jeg gerne have det hele smidt ind I midten :)Og så hele skidtet følger med når brugeren gør browseren mindre eller større. :)

Billed:http://gyazo.com/1560514aaad2c2834e8acce457f2d2d9

Link til Website: https://www.dropbox.com/sh/qbv28g56twdqtwx/uBp_EjBR8K

Håber der er nogle som kan hjælpe :)

Mvh. Kristian
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. april 2013 - 01:03 #1
Det lette hvis du bare kommer med link til hjemmesiden.
I stedet for vi skal til at downloade det.

#banner
{
    background-repeat: no-repeat;
    background-position: center;
}
Avatar billede Sensity Nybegynder
16. april 2013 - 06:22 #2
Havde ikke mulighed for at upload til min webhost igår, men det du har skrevet. Er jo kun til banner
Avatar billede olebole Juniormester
16. april 2013 - 14:11 #3
<ole>

Prøv at lægge et link til siden, nu du kan uploade

/mvh
</bole>
Avatar billede Sensity Nybegynder
25. april 2013 - 20:41 #4
Undskyld.. Jeg har været lidt sløj, men fandt ud af at jeg skulle bruge

margin:auto;

Mvh sensity