Avatar billede stjuma Nybegynder
18. april 2013 - 07:24 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

FreeCorder.

Hej.
Jeg har i flere år brugt FreeCorder med stor succes. Den har gemt alle filmklip. Men nu gemmer den ikke film fra YouTube???
Hvad gør jeg nu?
Hvis jeg ikke kan få FreeCorder til at virke, hvilke alternativer er der så?
Da det er mange undervisningsvideoer til brug i Ældre Sagen, skal det være noget, der er lige så enkelt som FreeCorder.
stjuma.
18. april 2013 - 10:46 #1
Jeg kan godt forstå, at du som ny ??? bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 03:09 #2
der findes plugins til browsere der kan gemme youtube video.
jeg ved ihvertfald firefox og opera har det.

jeg bruger selv et i opera.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. april 2013 - 07:28 #3
Har du prøvet reinstall ?

Vi forsætter Tour de France mode, ikke sidwawe
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 14:29 #4
jeg har jo svaret.
der er plugins til browserne, det er bare at finde et og installere det.
svaret er fuldstændigt lige ud af landevejen.

du har intet at komme med med den tdf kommentar der.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. april 2013 - 14:36 #5
Du fandt det ikke sandsynligt opretter helst vil forsætte med det program han plejer at bruge og derfor vil ha nemmest ved at vejlede andre i ?
Avatar billede stjuma Nybegynder
20. april 2013 - 09:39 #6
Jeg har prøvet flere gange at geninstallere, men uden bedre held :)
Avatar billede stjuma Nybegynder
20. april 2013 - 09:40 #7
Lige netop!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. april 2013 - 09:51 #8
Det lyder lidt som om forskellen findes hos youtube eller i kildematerialet.
Prøv at smide et link til en der virker for dig og en der ikke virker (så små så mulige).
Avatar billede stjuma Nybegynder
20. april 2013 - 11:25 #9
Ingen virker længere :)
Avatar billede stjuma Nybegynder
20. april 2013 - 11:27 #10
Værktøjslinien er der, men den optager ikke noget!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. april 2013 - 11:42 #11
Lav et systemgendannelsespunkt (blot for en sikkerhedsskyld).
Back up hvad du har liggende som hidrører programmet (gerne anden disk), hvis du vil gemme noget særligt.

En del vil vælge blot at hoppe hertil.
Prøv at fjerne FreeCorder (FC) med Revo-uninstaller (slet alt den ber om når du har valgt FC) for efter reboot at geninstallere FC.
Avatar billede stjuma Nybegynder
25. april 2013 - 08:38 #12
Det har jeg gjort - værktøjslinien er der godt nok, men uden knappen, hvor jeg kan gemme??
Avatar billede stjuma Nybegynder
25. april 2013 - 17:41 #13
Nu kan jeg gemme filerne, men hvor er de?
Jeg kan ikke se nogen muligheder for at styre, hvor de gemmes!
stjuma.
Avatar billede stjuma Nybegynder
03. maj 2013 - 05:51 #14
Tak for det. Jeg har ikke fået FreeCorder til at virke, men har i stedet valgt Internet Downloader Manager.