Avatar billede cnr Nybegynder
18. april 2013 - 10:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Android 4.0 soft keyboard

Jeg har netop fået ny mobil med Android 4.0. På min gamle 2.1 mobil var det let imens man var igang med at skrive et ord at ændre det første bogstav til stort. Så længe man var igang med et ord, ville et tryk på shift automatisk give stort begyndelsesbogstav.

På 4.0 giver et tryk på shift imidlertid bare stort næste bogstav. Er der en let måde at gøre det første bogstav i et ord stort?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 03:07 #1
jeg tror der kan være en indstilling i telefonen, hvordan den skal opføre sig.

på min er der et A (for alfabet), når jeg skal skrive, og når jeg klikker det, skifter den mellem forskellige opførsler.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. april 2013 - 07:31 #2
På min skal jeg via *

Endnu en tråd hvor vi går i Tour de France mode.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 14:28 #3
nej hvor er det sjovt.
der er en enkelt fra nettet som hader mig! :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. april 2013 - 14:40 #4
Det kan jeg ikke afvise, kun at jeg skulle gøre det, der ligger intet personligt bag.  :-)
Avatar billede cnr Nybegynder
06. maj 2013 - 12:58 #5
Hmm - har også været på nogle dedikerede Android-sider, og lader til at det åbenbart ikke er muligt længere :(