Avatar billede hojben Novice
19. april 2013 - 13:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

webside med login til at vise eet billede.

Scenarie:
En eller flere skærme skal vise en bestemt www-side.
Indholdet af denne side skal bestemmes af hvad der er valgt fra admin delen. (mulighed for at vælge fx 5 billedfiler)
Der skal programmeres noget login til admin delen.

Let eller not?
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. april 2013 - 13:27 #1
Let hvis man kan ;o)
Avatar billede hojben Novice
19. april 2013 - 13:31 #2
hehe Det skal jo også laves ;o) Påtænker at der skal laves 2 sider i alt? Umiddelbart skal det kunne "køre" på både asp og php alt efter platform.

Mangler noget kode til det.. Er ikke haj til den slags..
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. april 2013 - 13:34 #3
Asp er totalt forældet, vil nok forslå .NET. Men det bliver jo 2 forskellige applikationer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. april 2013 - 13:37 #4
Hvis du vil have andre til at gøre det, skal du nok lægge den under job/opgaver og det sprog du vil have lavet det i.
Avatar billede mbech Nybegynder
19. april 2013 - 13:46 #5
Kunne du ikke bare bruge wordpress ?
Avatar billede hojben Novice
19. april 2013 - 14:00 #6
MBech > For 2 sider? Een alle kan se og een til admin-delen.. Naaah det synes jeg lige er overkill ;)

Michael_Stim > takker.. Er ved at være længe siden jeg har været voldsomt aktiv herinde :)

Lukker her igen..