Avatar billede jonasjust1 Juniormester
20. april 2013 - 15:25 Der er 5 kommentarer

kan jeg få 2 grafikort i min pc

hey skal samle en pc og vil vide om jeg kan få 2 af disse krafikort i http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=745855 (har fundet e stor strømforsygning)
hvis det kan hjælpe er mit bundkort
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/msi_z68a-gd80_(b3)_intel_z68_4xddr3_sli_crossfirex_socket_1155_atx-14924685?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner_dk
Avatar billede KHHP Juniormester
20. april 2013 - 17:31 #1
Et umiddelbart kig på selve bundkortet vil resultere I at svaret er Ja. Dog vil det være en fordel at tjekke MSI's hjemmeside eller manualen til dit bundkort, for at sikre at den understøtter CrossFireX. Er teknologien ikke understøttet, så kan du heller ikke bruge to kort.
Avatar billede vagn99 Nybegynder
20. april 2013 - 19:27 #2
Er et ikke nok, at du kan tilslutte to skærme til dit grafikkort.
Stort set alle min grafikort på 10 pc'er har tilslutning af 2 skærme. Bruger du cad, kan den ene vise grafik, og den anden tekstimput m.v.
Avatar billede jonasjust1 Juniormester
21. april 2013 - 13:28 #3
ved ikke så meget om computer men når man har 2 grafikort, er det så ikke dobbelt så godt iforhold til 1
Avatar billede vagn99 Nybegynder
21. april 2013 - 17:23 #4
Jeg ville bestemt helst bruge et godt grafikkort med 2 udgange frem for 2 ringere.
Du vil jo typisk kun bruge 1 skærm til de krævende 3d visninger.
Den anden vil vel være til indtastning m.v. som ikke kræver noget specielt.
Så eet godt grafikkort med to udgange er optimalt efter mit skøn
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. april 2013 - 18:24 #5
Vagn99 SLI og Crossfire vil gøre de 2 kort "samles" og giver næsten dobbelt ydelse i spil.. på en skærm.
Det har sjældent noget med antal skærme (ud over 2) at gøre.

Jeg er enig med #1
Du har brug for Crossfire og det bør der være.