Avatar billede apromis Praktikant
21. april 2013 - 12:55 Der er 2 kommentarer

Nyt produkt - Men mangler din hjælp! (spørgeskema)

Hej Alle.

Håber i vil hjælpe med nedenstående :).

Vidste du godt, at der lige nu sidder 2 unge håbfulde IVÆRKSÆTTERE og mangler DIN hjælp ? Vi har nu kæmpet i snart 1 år med at udvikle et super spændende produkt til biler - hvor vi nu endelig har fået hul til en af vores potentielt største kunder. Hjælp os med at udfylde dette spørgeskema, så vi kan vise verdenen at der er et marked for vores produkt ! Vi har brug for svar for alle over 18 år, både mænd og kvinder. Hjælp os endnu mere, ved at dele denne i dit netværk.

Svar her : http://kortlink.dk/c9hh
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. april 2013 - 15:29 #1
Markedsføring af kommerciel ydelse...
Avatar billede apromis Praktikant
21. april 2013 - 18:31 #2
Hej Alle.

Vi er meget kede af, at i opfatter det således. Hvis i mener det strider mod reglerne - må en moderater fjerne tråden.

Vi mener dog ikke at vi på nogen måde er et kommercielt oplag.
Vi er totalt i ideen fasen - så der er slet ikke mulighed for at købe et produkt :)

Forresten glemte vi at skrive :
Skriv her når i har svaret på skemaet - og vi deler pointsene mellem jer :)

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares