Avatar billede Nikolaj_Engell Praktikant
25. april 2013 - 13:40 Der er 1 kommentar

Cisco EPC3925 Router problemer

Hej alle. Jeg har købt en cisco-router, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg kan se min 'User Name' og 'Password' for at kunne logge ind på min router....så hvordan kan jeg finde ud af hvad det er?
Avatar billede hea_dk Nybegynder
25. april 2013 - 13:47 #1
hey prøvet google "Cisco EPC3925 default password" ?

første link http://crowdsupport.telstra.com.au/t5/Modems-Hardware/Can-t-login-change-password-Cisco-EPC3925/td-p/222

virker som et ok start sted :)