Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. april 2013 - 18:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Batch fil restart server automatisk?

Jeg har den her batch fil:

"@echo off
title bilbodog Watching-Guard

:srcds
echo (%time%) bilbodogs Server was launched.
start /high /wait C:\SOURCE1\CSS\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate
echo.
echo (%time%) bilbodogs srcds has closed or crashed. Restarting..
echo.
goto srcds"

Men når den kommer hertil:
start /high /wait C:\SOURCE1\CSS\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate

Så skriver batch filen:
"^CAfbryd batchjob (J/N)?"
Det skal den ikke engang spørge om, den skal bare fortsætte uden nogen problemer.

Hvis den endelig skal skrive det der, hvordan gør jeg så sådan at den bare skriver/svare "N"?

Det er jo meningen at min Server skal kunne køre ubemandet.

Venlig Hilsen bilbodog (Casper Thomsen)
Avatar billede bertelbrander Praktikant
25. april 2013 - 19:34 #1
Jeg forstår det ikke. "^CAfbryd batchjob (J/N)?" skriver den normalt hvis brugeren trykker Ctrl+C mens et batch job kører, men det går jeg ikke ud fra at du gør. Du har ikke kaldt filen start.cmd eller start.bat vel?

Jeg tror du skal prøve dig lidt frem. Hvad sker der hvis du bare har denne ene linje i batch filen:
start /high /wait C:\SOURCE1\CSS\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2013 - 19:43 #2
ECHO N | start /high /wait C:\SOURCE1\CSS\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate

så sender den et N til linjen
Avatar billede bilbodog Nybegynder
27. april 2013 - 17:03 #3
Skriv lige det igen bare som et svar. Det har du VIRKELIG fortjent! Jeg har ledt efter det så længe også kommer du og giver svaret! Jeg takker MANGE gange fra min side af. Har haft dette postet på Eksperten for 3. gang nu.

- Venlig Hilsen bilbodog (Casper Thomsen)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. april 2013 - 20:08 #4
ok, svar