Avatar billede Necity Nybegynder
04. maj 2013 - 13:06 Der er 3 kommentarer

Microsoft Office køb

Hej, jeg har bestilt microsoft office idag. Jeg kan ikke kontakte microsoft office idag, da det er weekend. Mit problem er, at jeg ikke kan bruge microsoft office eller noget. Der stod noget med, at jeg kunne bruge produktet med det samme. Har i nogle ideer eller ved i noget omkring dette problem, der muligvis kunne hjælpe?
Avatar billede natkatten Mester
04. maj 2013 - 13:24 #1
Du har mulighed for at benytte Office 365 gratis i en måned:

http://office.microsoft.com/da-dk/try/prov-microsoft-office-og-office-365-produkter-gratis-FX102858196.aspx

Forudsætter min. Windows 7.
Avatar billede gsa Nybegynder
04. maj 2013 - 13:51 #2
hvorfor betale dyr licens for noget der er besværligt at installere/bruge?

prøv: openoffice.org

Kan det samme + er fuldstændig gratis og kræver ingen aktivering eller dumme registreringsnøgler. Det understøtter samtlige formater M$ office bruger + en masse andre formater.

Frit valgt mellem mange sprog incl. dansk.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2013 - 13:59 #3
"jeg har bestilt microsoft office idag

Hvilke office ???

Microsoft Office 365 er ikke et selvstændigt program.

http://office.microsoft.com/da-dk/business/ofte-stillede-sporgsmal-om-microsoft-office-365-FX103030232.aspx#SysReq
"Office 365 virker bedst med den seneste version af Office, Office 2010 og Office 2011 til Mac. Office 365 virker med lettere begrænset funktionalitet med Office 2007. "

Man kan købe det som et abonnement.
http://office.microsoft.com/da-dk/products/office-365-home-premium-online-manedligt-abonnement-FX102853961.aspx