Avatar billede jonasjust1 Juniormester
04. maj 2013 - 21:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

er det her en gamer skærm?

hej skal vælge en skærm til min gamer pc og vil lige vide om denne skærm har en god kvalitet eller den er dårlig til gaming og kun koster 1000kr på grund af at den er strømbesparende. har jeg valgt den godt eller kunne jeg få en bedre skærm for pingene.(det er lige meget om skærmen er strømbesparende) http://www.sharkgaming.dk/ve228tr.html
Avatar billede T-M Nybegynder
04. maj 2013 - 21:44 #1
Skærmen er fin hvis du ikke skal game 24/7 men bare om døgnet så er den helt fin
Avatar billede Blitzher Nybegynder
04. maj 2013 - 23:44 #2
mit svar vil være nej :)

Jeg har selv haft en ligende skærm fra HP til den nette sum af 1000 kroner. og kvalitet og penge hænger sammen.

1. en gamer skærm skal kører 120 hz
2. den skal have VGA indgang, dette samt HDMI (mener jeg) er de eneste som understøtter 120.

Kig på Benq skærmen, og overvej de ekstra 1200 ca.

de givet godt ud i sidste ende. og man kigger jo på sådan en skærm længe ;) Du vil hellere ikke spare på en ny bil ;)
Avatar billede sky Nybegynder
05. maj 2013 - 09:02 #3
VGA understøtter vidst ikke 120 hz - det gør DVI Dual derimod.

Enig i anbefalingen af BenQ.

HVIS man skal køre 120 hz via DVI er det særdeles vigtigt, at der købes kvalitetskabel. De første to jeg prøvede på min skærm kunne ikke yde 120hz selvom de stod til at kunne det.
Avatar billede jonasjust1 Juniormester
05. maj 2013 - 10:05 #4
kan i komme med et link til en god gamer skærm som koster cirka 1000kr ?
Avatar billede sky Nybegynder
05. maj 2013 - 12:43 #5
Hvor stor skal den være ?. Jeg tror det måske bliver lidt svært, men lad os prøve :-)
Avatar billede jonasjust1 Juniormester
05. maj 2013 - 13:05 #6
den skal cirka 20 tomer