Avatar billede arvinaliari Nybegynder
05. maj 2013 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pc vil ikke starte. Hjælp!

Hej alle. Jeg er stødt ind i et kritisk problem.

Min pc vil ikke starte. Den viser hele tiden fabrikantens side, der hvor man kan gå i bios. Men knapperne virker heller ikke. Windows 7 når ikke at starte. Jeg kan ikke gøre noget som helt.
Det skete efter at jeg lukkede computeren sidst, og den ikke ville lukke. Den viste siden computer lukker i 10 min. Så jeg valgte at trykke på sluk knappen. Nu er dette så sket. Hvad kan jeg gøre?

Jeg kører win 7 64 bit.
HJÆLP!!!!
Avatar billede Jensen DK Novice
06. maj 2013 - 06:55 #1
Den har sikkert været i gang med en opdatering, og den må man ikke afbryde så går der koks i systemet, har du en DVD med styresystemet på, eller har du en patition med systemet på? noget med at taste F11 måske F12 under opstart, der skal du vælge en reparer af systemet.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
06. maj 2013 - 07:30 #2
Tak for svaret. Men nu virker den igen. Den opdaterede ikke. Tændte den og den virkede. Ved ikke hvordan ;)
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
06. maj 2013 - 07:31 #3
---lukket---