Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2013 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny NAS!! forslag

Hej

er på udkig efter en ny QNAP - har i forvejen en QNAP TS-239 Pro II turbo nas hvilket er fin nok, men har nogle problemer med den, hvor den er gået ned osv, og det er nok også snart på tide at skifte den ud med noget nyere.

Er der nogen her inde som kan komme med et par gode forslag, ved ikke så meget om dem der findes på marked nu.
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. maj 2013 - 14:21 #1
Jeg har haft 2 stk: http://www.synology.com/
Til ren og skær privat brug.
En disk har været stået af i den "gamle" synology, men kører altid mirror på 2 diske.
Deres interface gør det jeg har behov for, så det mærke kan sagtens anbefales.
Avatar billede grantland Novice
07. maj 2013 - 15:15 #2
Jeg kan også kun anbefale Synology.

de har en brugervenligt interface, og har mange gode funktioner som man kan drage nytte af.

og så fåes de i forskellige udgaver alt efter hvor meget de skal kunne.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2013 - 14:06 #3
tak for jeres svar, har kigget lidt på synology og tror det bliver det så :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. maj 2013 - 14:17 #4
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
24. maj 2013 - 07:59 #5
Takker for point.