Avatar billede piaget Nybegynder
11. maj 2013 - 13:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mozilla firefox 20.0

Jeg har netop installeret ubuntu 13.04 med mozilla firefox 20.0. Jeg vil gerne ind i min e-boks og så spørger den om plugin. Jeg prøver at installere, men der sker ikke noget. Jeg kan heller ikke søge efter et tilføjelse, der kan hjælpe mig. Hvad gør jeg?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
11. maj 2013 - 13:40 #1
Hvad plugin mangler ?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2013 - 14:24 #2
Det er sikkert Java, for man skal bruge nemid.
Prøv at gå på java hjemmeside og se om den forslår et dovnload.
Når du installerer, så pas på du ikke får ASK toolbar med i købet.
http://java.com/en/download/help/enable_browser_ubuntu.xml
tryk på download oppe i den røde bar.
Avatar billede piaget Nybegynder
11. maj 2013 - 20:57 #3
Ja det er java. Jeg prøver deres hjemmeside. Nem ID siger det kan være fordi du har slået 3. parts cookies fra og bruger firefox. Giver mening for nogen?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
11. maj 2013 - 21:07 #4
3.parts cookies kan du slå til/fra i indstillinger/sikkerhed.

https://support.mozilla.org/da/kb/disable-third-party-cookies

Men det er noget med Firefox fornyligt eller snart vil deaktiver 3.parts cookies som standard men det er vist først i version 22.
Avatar billede piaget Nybegynder
11. maj 2013 - 21:17 #5
Tak. de to ting sammen løste problemet. Scootergris svar du bare til pointgivning. Har du i øvrigt en ide til at få yousee.tv til at køre. Kan ikke installere deres plugin. Skulle umiddelbart være java, men vil ikke.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
12. maj 2013 - 00:28 #6
.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2013 - 08:17 #7
Velbekomme.....