Avatar billede falkevej Juniormester
11. maj 2013 - 19:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp, java virker ikke

Kan ikke få java til at virke.
Når jeg åbner e-boks eller net-bank mv. melder pc'en at java skal installeres. Nu har jeg indtil flere gange installeret java, men uden java kommer til at virke.
Og har også afinstalleret jave og installeret igen, men nej virker ikke.
Kunne det tænkes jeg har fået sat et flueben forkert.!
Avatar billede klaudi Ekspert
11. maj 2013 - 20:03 #1
Hvis det er win 8 du bruger og har startet IE fra Metro, så luk IE og gå til Skrivebordet og start IE derfra, så skulle det virke!
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2013 - 20:57 #2
Avatar billede Singh Nybegynder
11. maj 2013 - 21:50 #3
Hej falkevej, se min tråd imens :)
Der er nogle flere som har kommet med forslag til at få java fikset.

http://www.eksperten.dk/spm/980954 -> Som claus også lige skrev :P
Avatar billede Singh Nybegynder
11. maj 2013 - 21:56 #4
Hej FalkeVej ! I min tråd virket det faktisk jeg har lige opdaget det! det er Halifax som har hjulpet mig
---------> http://www.eksperten.dk/spm/980954 <------------
Avatar billede halifax Nybegynder
12. maj 2013 - 04:58 #5
Tjaa  -  programmet javaRA kan åbenbart udføre små mirakler. link til program  http://singularlabs.com/software/javara/

af hensyn til andre, som læser tråden. Helt utrolig, hvor mange brugere, der har haft problemer med java og nemid.
Avatar billede falkevej Juniormester
12. maj 2013 - 09:52 #6
I første omgang tak for de mange forslag. Jeg vil lige forsøge at følge Singh's hjælpe kilde.
Skal lige samle mod til at slette mappen JAVA i Regedit.
Jeg vender tilbage.
Avatar billede halifax Nybegynder
12. maj 2013 - 10:20 #7
Måske er det ikke nødvendigt at slette info om java i reg.databasen med regedit.exe - javaRA klarer måske opgaven endda.

Sørg for først at programmets definitioner op opdateret. Læs om det her
http://singularlabs.com/software/javara/javara-2-0-documentation/

Kør dernæst først Remove JRE, og bagefter Update Java Runtime.
Avatar billede falkevej Juniormester
12. maj 2013 - 14:35 #8
Kæft, det er godt. Nu spiller det. Må lige have et svar så jeg kan komme af med mine point
Avatar billede halifax Nybegynder
12. maj 2013 - 14:58 #9
Jeg laver et svar, men det er da ikke sikkert du mener point skal tilgå mig. Så må du afviswe svaret og skrive, hvem du ønsker svar fra,

Anyway, tillykke med dit problem blev løst.  Hygge.
Avatar billede falkevej Juniormester
12. maj 2013 - 15:24 #10
Tja, i første omgang tilfalder pointene til Halifax. Hvis der er uenighed om dette så lad mig det vide.
Avatar billede Singh Nybegynder
14. maj 2013 - 15:02 #11
Næh.. sådan ikke :)
Det var jo ham som hjalp os :)! vi gav bare linket til en anden tråd hvor han også hjalp.
Avatar billede falkevej Juniormester
14. maj 2013 - 18:30 #12
Ja han kan vist nogen ting ham halifax