Avatar billede wtp85 Nybegynder
12. maj 2013 - 00:31 Der er 11 kommentarer

wifi er slået fra

jeg kan ikke få WI-FI til at virke på min svigerindes pc. hun skal bruge den til eksamen her inden længe.

det er en Packard bell easynote lv11hc.
wifi har virket indtil for nyligt.
gendanelse til tidliger tidspunkt virker ikke.
jeg har slettet driveren og instaleret den igen.
driveren er også opdateret.
når jeg bruger wifi knappen (F3) skifter den mellem til og fra flytilstand.
under Device Fast-lane er wifi stået til og er grønd men under win er wifi slået fra.
det er en win8 64 bit.

håber der er en venlig ekspert der kan hjælpe mig.

håber ikke der er for mange stavefejl. er ordblind.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. maj 2013 - 01:23 #1
På nogle maskiner skal wifi enables i bios

Prøv at kikke i bios opsætningen på maskinen og se om der her er optioner der kan enables/disables
Avatar billede wtp85 Nybegynder
12. maj 2013 - 02:16 #2
Øv der var ikke noget wifi setings i bios :-(
Avatar billede morten_u Novice
12. maj 2013 - 08:54 #3
Hej.
Du skriver at du har prøvet med de mest opdaterede drivers.
Prøv alligevel og se om nedenstående drivers virker.

http://www.driversdownloader.com/packardbell-drivers/packard-bell-notebook-en-lv11hc

Scroll nederst for wifi drivere
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2013 - 09:04 #4
Er det dette du har gjort?
http://www.youtube.com/watch?v=gvpIQywz5kA
Avatar billede wtp85 Nybegynder
12. maj 2013 - 09:36 #5
Hej Morten det ser ud som om det er samme driver. men kan ikke hente den ned uden at hente Drivernavigater og købe licens til programmen. omvent mener programet med scaningen at min netkort driver er op to date
Avatar billede wtp85 Nybegynder
12. maj 2013 - 09:40 #6
Hej 220661
jeg har prøvet win 8 egen måde som vist i videoen og har også prøvet i Packard bell devise fast-lane.
inde i Packard bell devise fast-lanestår wifi til at være aktiv og flytilstand og taget fra. men den er win 8 ikke med på
Avatar billede wtp85 Nybegynder
12. maj 2013 - 10:07 #7
er der en dygtig ekspert som vil hjælpe mig over teamwiewer er det instaleret og klar
Avatar billede wtp85 Nybegynder
12. maj 2013 - 13:32 #8
tror i det kan være netværkskortet der er kaput. computeren er under 3 måneder gammel
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. maj 2013 - 13:48 #9
Det kan der sagtens være. Almindelige netkort giver ofte problemer.

Heldigvis er det let at teste med et eksternt wifi kort som ikke koster alverden
Avatar billede wtp85 Nybegynder
12. maj 2013 - 14:44 #10
jeg kan komme på hvis jeg bruger min iphone 5 med kabel.
men tror vi må ind med den. kan ikke komme på mere der kan gøres.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2013 - 16:54 #11
Er den 3 måneder, så brug din reklamationsret og få det ordnet.
Det andet er en nødløsning.