Avatar billede qaws123 Nybegynder
14. maj 2013 - 12:41 Der er 3 kommentarer

køb computer

hej jeg vil gerne snart købe en gamning computer
jeg har kikket på den her http://topdata.dk/product.asp?product=8702
kan den klare spil som tf2 og minecraft på høj grafik
Avatar billede WPCS Nybegynder
14. maj 2013 - 13:20 #1
Ja...
Avatar billede Kralley Praktikant
14. maj 2013 - 18:52 #2
Det er ikke en "gaming computer" men, tror sagtens den vil kunne spille tf2 og minecraft :-)
Avatar billede Noob35 Nybegynder
14. maj 2013 - 18:57 #3
Jeg er ikke i tvivl om at den sagtens kan køre de spil du nævner, 1GB HD7850 er et okay kort, uden at være prangende.

Prisen er sq okay - har selv kigget på en lignende fra en anden producent og den koster så 4890.- men okay med dobbelt så stor HD

Jeg ville slå til :-)