Avatar billede darrich Novice
17. maj 2013 - 08:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder IMM

Jeg er stødt på begrebet IMM i forbindelse med netværk, men har ikke kunne finde en beskrivelse/definition af begrebet.
17. maj 2013 - 09:30 #1
Måske kunne du specificere nærmere om sammenhængen du mødte udtrykket i.  IMM kan for eksempel betyde Microsoft Interactive Media Manager (http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Interactive_Media_Manager).
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. maj 2013 - 09:39 #2
Det kommer an på sammenhængen idet IMM har flere betydninger

In-line Memory Module, der handler om hardware

Interactive Mobile Media, der handler om mobil kommunikation

Instant Multi Media, der er mere over i generel IT
Avatar billede darrich Novice
17. maj 2013 - 10:52 #3
Det i forhold til netværk konfiguration/netværks arkitektur.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. maj 2013 - 10:59 #4
uden at være helt sikker, så har jeg en fornemmelse af at der kan være tale om Instant Messenging Management eller noget i den retning.

Microsoft har f.eks. et system de kalder Lync der er noget i den retning. Jeg ved at Cisco haqr noget tilsvarende
Avatar billede darrich Novice
17. maj 2013 - 11:53 #5
Tak for input.
Du ledte mig på sporet buferzone så du får point.

I denne sammenhæng: IMM = Integrated Management Module