Avatar billede Rickimeihlen Nybegynder
17. maj 2013 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Behold domain, når der skiftes til link

Hej

Jeg sidder her og skal have lagt et ny side op.
Jeg vælger at ligge den op med link i IIS, men problemet er at den så vælger at vise path i adressen linien i stedet for domænet.
Er der mulighed for at man kan få den til at vise domænet i stedet for path?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. maj 2013 - 14:01 #1
Du skriver vel bare domænet i browseren:

  http://fancydomain.dom/whatever.html
Avatar billede Rickimeihlen Nybegynder
18. maj 2013 - 21:04 #2
Jeg har jo sat mit domænet til at pege på et link på serveren. Når jeg så indtaster domænet går den selvfølge går den der over hvor den er peget til. Problemet er bare at den så ikke viser domænet mere, men viser serverens adresse.

Eksempel
Mit domæne www.meihlen.dk

det skriver jeg så, den kommer ind som den skal, men der står ikke længere www.meihlen.dk, men i stedet wp.servernavn.dk/meihlen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. maj 2013 - 21:13 #3
Skal du så ikke lade wp.meilen.dk pege på h t t p://meihlen.dk/wordpress og ikke bare på h t t p://meihlen.dk/    ??

(http skrevet som h t t p for at gøre det læseligt)

Bedre vil det dog være at oprette wp.meihlen.dk som et rigtigt subdomæne på serveren.
Avatar billede Rickimeihlen Nybegynder
16. april 2014 - 13:58 #4
.