Avatar billede bdrejer Nybegynder
17. maj 2013 - 11:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sennheiser usb heatsæt 35. fra XP til 7.

Mit spørgsmål er hvorfor kan heatsættet ikke køre på min win 7,

har forsøgt at opdatere driveren ,siger den sidste nye er installeret, heatsættet er jo selv følgelig et par år gl. men der var ingen problemer med at køre på XP installerede sig selv.
løsninger velkommen.  og tak
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2013 - 12:17 #1
http://www.digital-transition.com/archives/2010/giving-new-life-to-my-sennheiser-pc-35-usb-headset/
du skal finde en gammel windows 32bit (xp eller vista), og opgradere firmware - så vil den kunne virke i win7-64bit også.
Avatar billede bdrejer Nybegynder
18. maj 2013 - 15:25 #2
Sennheiser PC heatsæt usb

har stadigvæk probm. med headsættet , melder fejlkode 10

når jeg prøver fejlfinding meddeles der den sidste nye opdatering af driveren er foretaget.- sættet virker fin  på den gamle XP , er ikke hel klar over hvordan jeg får overført
og gen installeret driveren i xp  til min  win 7 kan di lægges  på en usb nøgle og denne vej geninstalleres
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2013 - 16:24 #3
fik du opdateret firmware (dvs sendt nyt styreprogram fra en xp-maskine til headsettet)?
der skal ikke bruges andre drivere, end dem windows selv kender.
Avatar billede bdrejer Nybegynder
22. juni 2013 - 11:39 #4
sennheiser usb heatsæt 35. fra XP til 7.

Det var den helt rigtige løsning, sættet funktionerer nu fint

Windows 7 ,efter at driveren er opdateret i den gl. W. XP

                tak for det  Bent