Avatar billede johnnymanden Nybegynder
17. maj 2013 - 23:06 Der er 3 kommentarer

Valg af bærbar til ca. 6000

Hej alle på eksperten.dk ;)
Jeg leder efter en Bærbar til max 6000 kr. som primært skal bruges til at spille LoL( League of Legends) og evt. nogle andre spil såsom WoW Diablo osv. De få krav jeg har til den er:
Den skal kunne spille LoL i bedste opløsning samtidig med at jeg streamer
Kunne bruges til de at spille de fleste spil på markedet lige nu
Kunne bruges i de kommende år :)

Intil videre har jeg kigget på de her 2 computere

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1036293/Acer-V3571G73638G75Makk.html

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1036294/Acer-V3571G53231250Makk.html

Hvilken af dem ville i vælge hvis i var mig.
I må meget gerne sige hvis i har andre forslag til en god bærbar til omkring de 6000 kr.
Mvh Jonathan
Avatar billede SiccaSucca Nybegynder
18. maj 2013 - 00:10 #1
Jeg ville sige at du skulle gå med den nederste!! Den har 12GB Ram og et bedre grafikkort! Som du nok får brug får senere hen:) Håber det hjalp:)
Avatar billede u-god Nybegynder
18. maj 2013 - 03:57 #2
Er lige med på en kigger her da jeg også skal bruge en bærbar til d3 og har samme budget