Avatar billede sploof Nybegynder
18. maj 2013 - 16:33 Der er 7 kommentarer

Problemer med Windows 7 installation.

jeg har fået skiftet harddisk i min bærbar og vil nu gerne installere windows 7. Problemet er blot, at når installation er udført, og jeg åbner windows, så kan den ikke genkende enhederne på computeren. Der er blot en hel masse gule udråbstegn ud for. bla skærmkort, netkort, usb. Jeg kan heller ikke forbi til internettet.

Det drejer sig om Windows 7 64bit home edition. Og min computer er en HP pavillion dv6
Avatar billede Thingo Nybegynder
18. maj 2013 - 16:37 #1
Det lydder godtnok voldsomt at der så mange der mangler men.

Jeg ville nok tage en anden computer og hente driver til netkort, og derefter kører en windows update. Der burde den finde de fleste drivere men ellers må du jo finde dem alle manuelt.

- Mikkel
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2013 - 09:16 #2
Der er mange Dv6 modeller. Kan du være mere specifik?
Prøv at indtaste din model på denne side og vælg dit styresystem:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=us&dlc=da&lang=da&lc=da&product=3913872
Den jeg har fundet her er kun et eksempel
Eller her: http://www8.hp.com/dk/da/support-drivers.html
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2013 - 09:18 #3
Ser ikke ud som link to er særlig velvillig desværre :-(
Avatar billede sploof Nybegynder
19. maj 2013 - 11:41 #4
Det er en dv6-6153

Har ikke adgang til eb computer før i morgen, men jeg prøver at hente en wireless driver (det er den, der hedder ethernet, ikke?).
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2013 - 18:12 #5
Avatar billede jager Nybegynder
21. maj 2013 - 16:37 #6
kan du ikke lave en lan forbindelse
Avatar billede sploof Nybegynder
21. maj 2013 - 23:05 #7
Jeg kan ikke oprette en forbindelse til noget som helst. Det er som om, at computeren ikke kan forbinde til nogen af tingene.

Anyhow....den er sent afsted til en lidt mere kyndig person, som meget gerne skulle kunne fikse det.

Jeg skal nok lige vende tilbage med en opdatering.